13 Jul 2011

Wordless Wednesday #5 : Kad ATM Baru

kad atm-debit bank islam
Nak buat kad atm yang hilang, tapi dapat kad debit?

10 comments:

Anarm said...

bleh guna utk paypal tak?

Hans said...

hahahhaha
kad atm aku dari zaman diploma xtukar2

Hasrol.Nizam said...

@anarm, paypal aku tak sure. aku tak berapa familiar dengan paypal ni.

@hans, haha..kalau guna bank islam dengan maybank, cuba buat kad baru. automatik diorg tukar jadi kad debit

nur hidayah isa said...

duit riban2 tak ni...shopping jom...kahkah...

Fiffy said...

banyak bank dah tukar dah. rhb pun dah tukar gak

puteri ain said...

ada bonus 5000 x dlm tu ? hehe

HaiDa HiDa said...

gne kad atm bank islam masa dgree dulu.. pastu smbg master dapat lak kad baru..

hamzah ian said...

shopping sakan lah.. hehe

iKhRam said...

hhahaha..
ada beza ker kedua2 kad nie..
almaklumlah cuma ada kat atm jer.. huhuh

.sweet-ants. said...

kad kredit platinum xde?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...